Te is csodálattal nézed a nagy márkákat, hogy milyen szép a kommunikációjuk vizuális megjelenése? Vagy észrevetted már, hogy egy bizonyos betűtípust látva rögtön beugrik egy brand? Nem kell milliós büdzsét költened a vállalkozásod megjelenésére, mint a nagyoknak, már egy kis következetességgel nagyon jó eredményt érhetsz el Te is! Vegyük sorra, milyen előnyei vannak, ha Te is tudatosan, egységesen használod az arculatod!
Megjegyezhető
Nem véletlen, hogy bizonyos márkákat megjegyzünk. Ha a piros színre gondolsz, biztosan beugrik a CocaCola, a Vodafone, de ha hozzácsapjuk a sárgát, máris a Meki logója jelenik meg lelki szemeink előtt. Ezek pedig csak a színek, de az IBM betűtípusát sem kevernéd össze más vállalatéval, igaz? Mindez azt segíti, hogy felismerhető legyen a márka. Így ha elköteleződsz 1-2 szín és betűtípus mellett, kérlek, tarts ki és használd őket következetesen!
Profizmust sugároz
Lehet, hogy lelombozlak: az „éppen ami tetszik” hozzáállás nem tesz jót a közösségi média jelenlétednek. Ha annyira nem is profi az elrendezés, még nem érzed, hogy „megszólal” a posztjaid megjelenése, hidd el, sokkal többre mész az egységes hatással. 1-2 jól bevált betűtípus, egy szín 2-3 árnyalata, és ha ezeket használod mindig, biztosan nagyon egységes és profi megjelenésed lesz!
Bizalmat áraszt
Ha Te böngészel az instán vagy facebookon, könnyen észreveheted, hogy sokkal bizalomgerjesztőbb azt az oldalt nézni, ahol egységben van az arculat. Gondolj bele: ha a vállalkozó szán időt arra, hogy szép megjelenése legyen, valószínűleg a terméke/szolgáltatása is igényes. Így Te se hagyd ki ezt a bizalomépítő lehetőséget – hidd el, a jól kialakított arculati elemeket könnyebb használni, mint gondolnád!
+1: Időt spórol Neked
Akár hiszed, akár nem, hosszú távon pedig sokkal könnyebb egységes arculatban készíteni a vállalkozáshoz tartozó grafikai elemeket, hiszen nem kell újra és újra összepasszoló színeket, szép betűtípusokat keresned – mindig tudod, melyekhez nyúlhatsz!
Ha szeretnél Te is egy igazán harmónikus arculatot, és úgy érzed, elkél egy kis segítség, keress bizalommal! 🙂