
5 ok, amiért érdemes belevágnod a hírlevelezésbe
A hírlevél nem csak egy marketingeszköz; egy befektetés a vállalkozásod jövőjébe. Mutatok öt meggyőző okot, amiért megéri foglalkoznod a hírlevéllel!
Tippek, trükkök, érdekességek, segítségek Neked, hogy minél tudatosabban építhesd a vizuális megjelenésed és a vállalkozásod

A hírlevél nem csak egy marketingeszköz; egy befektetés a vállalkozásod jövőjébe. Mutatok öt meggyőző okot, amiért megéri foglalkoznod a hírlevéllel!

Te is sokszor ülsz az üres papír előtt, és azt sem tudod, miről írj? Vagy már rutinosan írsz, de valahogy nem ér célba, nem kapnak rá az emberek? Összeszedtem 6 tippet, hogy a következő poszodnál könnyebb dolgod legyen!

„Miért, a google-ből letöltött kép nem jó?” – sajnos nem.
Vagyis jónak jó, csak épp a legtöbb esetben nem legális a használata. Ahogy a munkádért Te is jogosan város a fizetést, úgy a fotósok többsége sem csak hobbiból készíti a szebbnél szebb képeket.

Te is csak ámulsz a nagy márkák vizuális megjelenésén? Vegyük sorra, milyen előnyei vannak, ha Te is tudatosan használod az arculatod!

Eddig nem osztottam meg a jó hírt online, de szeptember óta főállásban válllakozom – fél állásban még mindig zongoratanár vagyok, nem tudtam elengedni azt az oldalt sem.